2021. már 21.

Ismerjetek meg minket..

írta: Közgázmix
Ismerjetek meg minket..

Üdvölünk mindenkit a

2hét helyett 1év karantén

blogján, ahol szeretnénk bemutatni nektek, hogy milyen a jelenlegi helyzet a mi oldalunkról, szemszögünkből és segíteni abban, hogy senki sem unatkozzon a karantén alatt.

 

Sziasztok, én Kovács Hajna vagyok és a pécsi közgázon tanulok. Egy Szekszárd melletti kis faluban lakom, így az online oktatás számomra előnyösebb, mint a hagyományos. Remélem, aki olvassa, majd örömét leli a blogunkban!

Sziasztok!
Viki vagyok és ez a 4.félévem az egyetemen, szóval szerencsére még volt 1 'igazi' félévem is, nem titok, az volt a kedvencem! Pénzügy-számvitel szakon tanulok. Szeretek nevetni, enni és beszélgetni.. persze nem feltétlen ebben a sorrendben. 
Ha esetleg felmerülne benned valami kérdés, kérdezz nyugodtan, szívesen segítek! :) 

Halihó mindenkinek!
Az én nevem Pázmány Katalin és egy alig 2000 fős faluban lakom Bajától nem messze. Nagy reményekkel vártam nyáron a szeptembert, hogy végre megkezdhessem az egyetemista éveim, azonban a járvány közbeszólt. :/  Egyébként csak egy átlagos kutya és fantasy könyv imádó vagyok. :) 
Mindenkinek jó szórakozást kívánok a bloghoz! :)

Sziasztok Alexandra vagyok, 22 éves kereskedelem és marketing hallgató. 4 félévből eddig csak egy félévet tölthettem az egyetem falain belül a vírus miatt. Ausztriában éltem az egyetem előtt, így a helyzet miatt jelenleg is itt élek, nagyon szeretek itt túrázni. Érdekel az állat- és a környezetvédelem. Blogunkon mesélni fogunk arról, hogy hogyan éltük/éljük meg ezt a helyzetet, milyen is az egyetemi élet, szívesen válaszolunk ezzel kapcsolatos kérdésekre és adunk tanácsokat. Remélem mindenki talál valami hasznosat nálunk! 

Sziasztok, Áron vagyok első éves gazdálkodási menedzsment hallgató. Kaposváron lakom, a távoktatás végéig biztosan. Frusztrálónak tartom, hogy ez a második félévem, és összesen kétszer voltam az egyetemen. Remélem a következő félévet jelenléti oktatásban kezdjük, és megtapasztalhatom, milyen "valódi" egyetemistának lenni. Megpróbálok majd olyan posztokat írni ami izgalmasabb mint a makroökonómia :D

Szólj hozzá

Csapatunk